AimerZatan, Verifiy, Tobiasfk123 & NuDigIgen/Hertzzz - Mute

Discussion in 'Bans eller Mutes' started by Bimmeren, Jan 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bimmeren

Bimmeren Admin
    Staff Medlem Admin

Ovenstående spillere er mutet med følgende straffe:
    AimerZatan: 14 Dages mute
    NuDigIgen/Hertzzz: Perm
    Verifiy: 4 Dages mute
    Tobiasfk123: 1½ Dags mute
    Disse mutes er blevet vel diskuteret imellem flere staff medlemmer.
    Straffene er blevet dannet ud fra fortsat sprogbrug og tidligere straffe, samt følgende nedenstående beviser.

Smurfs er også blevet mutet ligedan.
    Derudover er der taget forhold til egne udtalelser, hvis dette undrede nogen.
    M.V.H
    Bimmeren

Attached Files:

Lasse likes this.
  2. z1gn

z1gn Nyt Medlem

:mc_1-0::mc_1-0::mc_1-0::mc_1-0:
    :mc_1-0:Good job:mc_1-0:
    :mc_1-0::mc_1-0::mc_1-0::mc_1-0:

3. Aimerzatan

Aimerzatan Trainee

4. Hertzzz

Hertzzz Nyt Medlem

Synes det her er en fucking joke, hader i virkelig vores gruppering så meget. I disse screenshots skriver vi alle sammen noget som ikke skulle skrives ja. Men med min perspektivering af disse billeder er at jeg personligt kun ville give Aimerzatan 7 dages mute, Mig ville jeg nok have giver 12 timer, Verify 1-2 timer efter humør, tobiasfk skulle ikke have mute, han skriver legit ikke noget som burde være mute grundlag. Derimod White skriver noget flabet, men er ikke med i mute listen... Og så lige en anden ting, så truer bimmeren med ban som kan ses på screenshot 3.

Hvis det her er standerden for admins, er der kun en vej, tror godt i ved hvilken vej :) men at få ondt i røven over så lidt der, burde man overveje om man er kvalificeret til at være Admin.

Med det sagt må i ha' en go' dag

-Kong Hertz

5. Stausi

Stausi Admin
    Staff Medlem Admin

Beslutningen er taget efter vedvarende grimt sprog i chatten. Derudover det som ligner generelt mobning af personer. Vi tolerere langt fra de ting i DGSC. Dette som alt andet udløser mutes, og længden er taget som en fælles beslutning i Staff. Vi er et fælleskab hvor vi alle skal være. Grupperinger eller ej.

Disse mutes vil IKKE blive ændret.

Forsat god dag :)

//Stausi

6. Hertzzz

Hertzzz Nyt Medlem

MOBNING? Hvis i kalder det der mobning, vil jeg gerne vide hvilken verden i lever i. Det der er kan slet ikke sammenlignes med mobning...
    Hvis dette er mobning har bimmeren også selv mobbet på ts, snakket grimt til mig og svinet mig til. Håber da vel gud det er en STOR joke.

Det jer der er døende, ikke mig, skriver kun for at hjælpe jer, for med den måde i kører tingene på herinde er det kun spørgsmål om tid.
    Med mindre i retter op på jeres adfærd som staff, for staffs som ikke kan tage noget pis kan lige så godt smutte i seng.

Ha' en rigtig dårlig dag

- Kong Hertz

7. Stausi

Stausi Admin
    Staff Medlem Admin

Vil gerne ha' lov til at rette min udtagelse til "Tæt på mobning. RIGTIG TÆT PÅ", da det var egentlig det jeg ville ha' skrevet.

"vedvarende og ondsindet drilleri, ofte mod et barn, udført af en eller især flere andre personer, ofte børn"

Fra Ordbogen.dk

Kalde en ukvalificeret til sit job? Rette på ens dårlige stavning/grammatik? Bigboi? Bimmersnuske?

Dette er ikke første gang.. Hvad skal vi så kalde det? Gentagene drillerier? Oh..

Beslutningen er truffet og der er ikke mere at kommentere.

Tråden er lukket.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page